Office tippek

Friss topikok

  • Julcsos: Szia! Segítségedet szeretném kérni mert nem boldogulok vele. Az ecxelbe bevittem szépen az adatok... (2012.12.08. 23:04) Saját határidőnapló Wordben? Na neee!
  • dandan: @|katarzis|: Ha a személyek listája nem változik gyakran, akkor irányított szűréssel le lehet kérd... (2010.06.05. 13:32) FKERES függvény

Linkblog

Utolsó kommentek

  • Julcsos: Szia! Segítségedet szeretném kérni mert nem boldogulok vele. Az ecxelbe bevittem szépen az adatok... (2012.12.08. 23:04) Saját határidőnapló Wordben? Na neee!
  • dandan: @|katarzis|: Ha a személyek listája nem változik gyakran, akkor irányított szűréssel le lehet kérd... (2010.06.05. 13:32) FKERES függvény
  • |katarzis|: Azt szeretném megtudni, hogy milyen egyenletet kell alkalmazni pl. az 1956-ban született egyének t... (2010.06.04. 17:57) FKERES függvény
  • Utolsó 20

Címkék

egyenlet (1) excel (5) fkeres (1) howto (4) képek (1) körlevél (1) makró (1) microsoft (13) msklc (1) office (11) office 14 (2) office 2007 (3) outlook (1) powerpoint (1) pptx (1) sp2 (1) stílus (1) tabulátor (1) űrlap (1) vba (1) windows 7 (1) word (8) wordpad (1) Címkefelhő

A Word 2007 izgalmai

2009.11.22. 23:11 dandan

A Word mindig tartogat meglepetéseket. Most éppen egy matematikai képleteket viszonylag bőven tarkított dokumentumot szerkesztettem. (Igen, a problémák így szoktak kezdődni...) A negyedik oldal után jött a gond: mentésnél a szeretett "Fájlhiba" hibaüzenet fogadott. Időnként tapasztalok ilyet, megszoktam már szinte, de betudom a Live Mesh szinkronizációjának. Mindig megoldódott eddig azzal, hogy más néven mentem el a dokumentumot.

Most nem. Nem tudom, hogy a mátrixok, a megjegyzések vagy a sabolonon alapulás volt az utolsó csepp a pohárban, mindenesetre más néven mentve már hibaüzenetet sem kaptam. Nagyszerű 0 bájtos fájlokat tudtam létrehozni. Nosza, szedjük ki a megjegyzéseket, szedjük szét az oldalakon átnyúló egyenleteket: semmi eredmény. Hozzunk létre egy új dokumentumot, másoljuk át bele az egészet: semmi eredmény. Másoljuk át csak egy kis részét: semmi. Kb. 20 darab 0 bájtos .docx (és .docm) fájlig jutottam el, nagyszerű élmény volt. Próbáltam menteni a menthetőt kétségbeesve. A Word újraindítása lehet, hogy megoldaná a mentési gondot, de akkor elvész a munka.

Megoldás? Szinte nincs. A Word egy ilyen elcseszett program, bugok csodálatos elegye, újabban egy nehézkes UI köré öntve. Inkább tudna kevesebbet, de azt megbízhatóan. Végül azért sikerült megoldani. Távoli asztallal bejelentkeztem egy másik gépre, ott létrehoztam a sablon (.dotx) alapján egy új dokumentumot, helyi gépen dokumentum tartalma vágólapra ki, távoli gépen beillesztés, mentés, FTP-n hazanavigálás, öröm.

Érik a LaTeX-re váltás... Bár azzal kevesebb izgalom járna és kevesebb kreatív ötletet igényelne. Sinofsky, igazán 'szogathattad volna kicsit jobban is a dolgozókat!

UPDATE: egy sor hozzáírása után újra nem működik. Grrr.

Szólj hozzá!

Címkék: microsoft office word

A bejegyzés trackback címe:

https://msoffice.blog.hu/api/trackback/id/tr961545038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása